woensdag 8 november 2017

De kerstmusical

Ik doe nu mijn derde kerstmusical. Ik wil dit jaar Tinkerbel zijn maar dan kan ik niet al de dansen mee doen en dat zou ik wel heel jammer vinden. Michelle maakt de dansen en ik vind dat Michelle super mooi kan dansen. In de eerste kerstmusical danste ik in alle dansen mee, dat vind ik mega leuk. Het jaar daarop mocht ik ook alle dansen mee doen.
Dit jaar is een super speciaal jaar want ik mag een solo dans doen! Daar ben ik super blij mee. Ik heb al een stukje dans geleerd en het is mega super leuk! Ik wil echt de rest leren. Ik kan niet wachten tot ik de rest mag leren.
Ik wil het niet vertellen aan mijn ouders. Maar mijn zus weet het al.

Dansertje
klas 5/6

Mijn ouders lezen de blogs, dus kon ik niet met mijn eigen naam ondertekenen want het moet een verrassing blijven voor mijn ouders!