zaterdag 18 november 2017

Wendy

Dit jaar is er weer de musical. We spelen Peter Pan. Ik speel Wendy. Veel andere meisjes wilden ook Wendy spelen en zij waren ook allemaal heel goed. Ik vond het wel jammer voor de andere meisjes want zij verdienden het even hard als ik. Natuurlijk ben ik wel heel blij met mijn rol, ik bedoel maar het is één van de hoofdrollen. Myrddine, mijn beste vriendin, is Peter. Ze kan goed acteren en doet het heel goed. Ik ben blij dat Myrddine Peter is want ik heb een goede band met Myrddine. Dus het is niet heel moeilijk om te doen alsof ik verliefd ben op haar.
Wendy is heel anders dan ikzelf maar ook heel erg gelijk op dit moment. Ik lijk op het vlak van persoonlijkheid niet echt op Wendy maar ik ga een beetje door hetzelfde als zij in het verhaal. Ze staat op de rand van volwassen worden en op het einde van het verhaal kiest ze om volwassen te worden. Ikzelf zou dat niet kiezen. Moest ik de keuze hebben, zou ik zolang mogelijk in Neverland blijven.

Noa
klas 6